Reklamační řád
Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je 24 měsíců.
Do záruky nespadají kromě dalších tyto případy:
- zboží bylo reklamováno po záruční době
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
- zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze
- zboží bylo poškozeno živlem - vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem
- došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu
V případě reklamace je nutné zboží zaslat doporučeným balíkem na adresu:
Ing. Jan Ševic
356 01 Sokolov, Hviezdoslavova 1162
Balíky odeslané na dobírku nepříjmáme!!
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci písemně či e-mailem
2) zboží zašlete se vším příslušenstvím a s fakturou jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) ke zboží připojte stručný popis vady, Vaši adresu pro zaslání zpět a kontakt na Vás
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů jejího vzniku a zašleme Vám zboží opravené/vyměněné zpět.
Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory, dopravu..) si hradí kupující sám.